MIN HELG

I lördags bjöd vi in min pappas syster och familj till oss på kräftskiva
Jag lyckades bara öppna en kräfta innan jag gav upp.. Haha
Tycker ju dock inte att kräftor är allt för gott. 
Vi åt massa gott och pratade om allt möjligt. Mysigt! Vi gick även på en promenad på kvällen där jag försökte fånga pokemons, men tydligen gick jag för fort... haha
 
Igår gjorde jag inget speciellt, på kvällen satt jag dock ute på balkongen och bevittnade denna fina solnedgång.
 
Nu har jag precis kommit hem efter att jag och syrran passat våra grannpojkar. 
Vi hoppade studsmatta, kollade på tv och kollade även på när en lastbil lämnade av byggmaterial till någon på gatan. Båda grabbarna var helt lyriska! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: