NYSTART 2.0

Här kommer sex snabba frågot och svar. Jag drar igång med ''riktigt'' bloggande sen!

 

Vad äter du gärna till frukost? 

En smoothie, när jag har tid, annars två mackor med ost och gurka. Vatten eller mjölk till det.

Vilken film såg du senast? 

Zootopia, jag må vara 19 år gammal, men mitt barnasinne finns kvar!

Är du besatt av någonting? 

Serier och choklad

milka-bild

Är du morgon eller kvällsmänniska? 

Jag är en eftermiddagsmänniska. Hatar att gå upp på morgonen, kan inte somna på kvällarna.

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? 

Ser man betygsvis var de samhälle och Massage, men jag gillade historia och barn och ungdomssjukvård!

Vilken är din favorit klädaffär? 

Jag handlar mest på H&M eller Lindex



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: