FRUKOST

Min frukost idag bestod bland annat av en smoothie. 
I den hade jag ungefär två nävar frysta hallon, ungefär 1 dl kvarg och lite ananas/apelsin juice
Jag följer aldrig något recept utan gör allting på känsla, de blir alltid olika smaker, även om jag ofta använder samma ingridienser. Det är ju det som är det roliga! :)
 
Jag har på senaste tiden ofta gjort smooties som frukost eller mellanmål, och jag brukar kunna klara mig på det ett tag. Mycket bättre än allt små ätande.
 
Jag rekomenderar verkligen er att köpa denna mixer, om ni gillar smoothies och vill ha en snabb mixer.
Det är så enkelt att slänga i det man vill ha, mixa och sen bara dricka.
För att vara så liten tycker jag ändå att den är snabb och effektiv!
den finns bland annat på mediamarkt eller elgiganten. Tror även att vissa ICA säljer dem 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: