10 BLANDADE FRÅGOR

Namn?

Johanna Olsson 

Ålder?

19 år

Tre bästa låtarna just nu?

The Feeling - Justin Bieber featHalsey • No Money - Galantis • Love Yourself - Justin Bieber 

Hur går du helst klädd? 

T-shirts med tryck, jeans och sköna skor

Vilket är/var ditt bästa ämne i skolan?

Samhälle eller massage tror jag nog

Har du någon gång brutit ett ben?

Räknas benen i tårna så ja, min stortå har fått ta en del smällar

Vad köpte du senast? 

Linser, idag faktiskt

Drömresa?

En roadtrip genom USA står rätt högt upp på listan just nu

Nämn tre saker som få vet om dig.

1. Jag har väldigt blandad musiksmak. 

2. Jag samlade på studsbollar som liten

3. Jag älskar att fotografera

Framtidsplaner?

Jag ska ta studenten i Juni och förhoppningsvis fixa ett jobb tills dess, helst på sjukhuset (det var där jag trivdes mest, när vi hade praktik). För att jag ska kunna komma in på den utbildningen jag vill så måste jag ha jobbat två år. Efter det ska jag läsa till ambulanssjukvårdare. Under den tiden hoppsa jag träffa min kärlek

 



Kommentarer
Postat av: Renée Risberg

Så kul att läsa :)

2016-06-19 @ 19:24:50
URL: http://reneerisberg.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: